قصص سكس محارم مصرية ساخنة انا وزوجة اخى الممحونه

0 views

قصص سكس محارم مصرية ساخنة انا وزوجة اخى الممحونه

قصص سكس محارم مصرية ساخنة انا وزوجة اخى الممحونه قصص سكس مثيرة زوجة الاخ الشرموطة والنيك الساخن قصص سكس عربى نيك زوجة اخى الفرسة من زبى بوضعيات ساخنة قصص سكس عرب نار مع زوجة الاخ الشرموطة

بداية أعرفكم بنفسى

أنا محسن من الأسكندرية

ولدت فى نيجريا وعشت هناك حوالى 15 سنة من عمرى كل ما أعرفه عن بلدى

أنى لى أخ وأب فى اسكندرية

وأنا أعيش مع أمى بعد أن طلقها أبى منذ سنوات وأخذ أخى وهرب الى مصر

مطولش عليكم بعد وفاة والدتى قررت النزول لبلدى ووصلت لأبى ورحب بى وبالفعل استقر بى الحال هنا فى اسكندرية

وكانت وبكل صراحة زوجة أخى واسمها نادين عندها 32 سنة وطولها حوالى 170 ووزنها تقريبا 75 ك

تعاملنى بكل احترام

ومرت الأيام وأصبح عمرى 25 سنة وهى وصلت 37 سنة ولازالت محافظة على نفسها

وتوفى والدى وظللت أنا وأخى نسكن بيت العيلة المكون من طابقين

وكنت أتعامل معها بكل احترام

أسف للأطالة ولكن لابد منها

وفى يوم أتى أخى من عمله قرحان لأن مديره فى الشغل هيسفره فرنسا شهرين ليتدرب على المكينات

الجديدة وظل يوصينى بزوجته كتير

وسافر أخى …………

وبعد سفر أخى بأسبوع نادت على نادين وهى مفزوعة بأن فى فار فى الشقة ودخل الدولاب

فصعدت مسرعاً وطلبت منها أننا نفضى الدولاب علشان ندور على الفار

كانت لابسة قميص نوم طويل فقلت عادى كانت هتنام المهم جيت أفتح الدولاب علشان أفضيه لقيتها بتقولى مش

هينفع دى دلفة ملابسى الداخلية

فطلبت منها تفضيها هى وأنا أخرج قالت خايفة

المهم فضيناها وملقتش الفار فقولت لها نامى متخافيش وأنا موجود تحت

صرخت وقالت خايفة وأنت تنام هنا فقولت هنام فى أوضة الولاد وهما فين وعرفت أنها أرسلتهم لأمها

فقولت لها طب نامى أنتى فى أوضة الولاد وأنا هستنى الفار لو ظهر أموته

فقالت طب تعالى ننام عندك والصباح رباح

بمجرد ما قالت كده معرفش أيه اللى حصل ولقيت زوبرى واقف وأكيد باين لأنى مترف الأطراف وطوله حوالى 31 سم

فضحكت بعلوقية ونزلنا تحت وجلسنا نتحدث قليلاً ففوجئت بسؤالها الغريب

هما الأفارقة بجد بيبقى عضوهم طويل اتصدمت بصراحة من السؤال كررته تانى

فجاوبتها مش كلهم فلقتها بتقولى أصل أخوك بتاعه صغير وأنت ملاحظة أنه زب حمار

بصراحة أجنيت قامت بسرعة مسكت زبى من على الهدوم وغمضت عنيها وتتأوه كأنها لقت حاجة غاليه عليها أوى

قمت شايلها وداخل بيها أوضة النوم

وخلعتها كل هدومها وأنا نازل بوس فى كل حتة فى جسمها زى المجنون

وخلعت كل هدومى شافت زوبرى جالها هستريا وفضلت عايزة أتناك أنا شرمووووووووووووووطة أنا متنااااااااااااااكة

أه ه ه ه

أححححححححححححححححححححححح وعملنا الوضع 69 أكلت كسها وجابت عسلها فى بقى

وفضلت تمص زوبرى وتنزل تلحس البيوض

وبدأت تزوووم وأخخخخخخخخخخخخ أحححححححححح اوووووووووووووف نيكنى أبوس ايدك

نيكنى أنا نادين المتناكة الشرموطة نيكنى يا اسود ونيك قحبتك

وأنا زوبرى ولع وبقى زى عامود الخرسانة قمت منيمها على ضهرها ورافع رجليها فوق وبدأت أفرش زنبورها براحه

وهى تشخر وتزوم وتصوت

وبدأت أدخل راسه فى كسها لقيتها بتقولى كسم أخوك يجى يشوف زوبر الرجالة دخله كمان كمان

أه أه أه أوفففففففففف أحححححححححححح وفضلت براحة لحد مادخل كله وحسيت بنقط دم على زوبرى

لفت رجليها على ضهرى وتقولى دوسسسسسسسسسس أوففففففففففف أححححححححححح

كماااااااااااان كماااااااااااااااان أححححححححححححح أخخخخخخخخخخخخخ

ولما قربت أجيب قولتلها هجيب داست على ضهرى أوى هاتهم جوايا أوعى نقطة تطلع برا هقطعوهلك لو جات حاجة

برا وحسيت أنها اتبولت عليا

وعيناها واحدة راحت يمين والتانية شمال وشهقت وقامت موحوحة أحححححححححححح وأنا جبتهم وفضلت نايم عليها

شوية أرضع فى بزازها

ومن يومها وطوال الشهرين وأنا كل يوم أنيك فيها مرتين وتلاتة

والمرة الجاية هحكيلكم نيكى لظيزها وصوتها اللى كان هيفضحنا